sobota, 24 stycznia 2015

Zmotywuj się i uwierz w siebie


Jakiś czas temu założyłam stronę bloga na Facebooku. Być może nie każda z Was miała okazję na nią zajrzeć, dlatego postanowiłam zamieścić tutaj kilka postów, jakie tam dodałam. Staram się codziennie napisać kilka słów, czasem motywujące, czasem przemyślenia. Ta strona jest o zdrowym stylu życia, ale także o mnie, dlatego zamieszczam to, co przyjdzie mi do głowy...

Tak więc poniżej udostępniam kilka tekstów, z mojej stronki. Przy okazji zapraszam Cię do obserwowania jej, jeżeli znalazłaś coś dla siebie. Zmotywuj się ze mną i spójrz pozytywnie na własne życie, własne możliwości :)




Pamiętaj, ze droga do sukcesu prowadzi pod górkę. Czeka Cię na niej wiele pewnych kroków, ale też niejeden upadek. Twoim zadaniem jest potrafić się podnieść po każdym z nich. Nie zawsze będzie łatwo, ale lepiej się natrudzić i ruszyć dalej, niż stanąć w miejscu



Jestes kreatorem własnego życia. Od Ciebie zalezy Twoje dzisiaj, w swoich rękach masz jutro. Wykorzystaj każdą chwilę, jaką daje Tobie los. Nie zmarnuj żadnej szansy. Osiągaj zamierzone cele, bądź szczęśliwa, bądź człowiekiem sukcesu!!!


Co myślisz o samej sobie? Jak się o sobie wypowiadasz? Czy jest tak, że wiele od siebie wymagasz, ale nie dostrzegasz tego, co zdążyłaś juz osiągnąć? Zatrzymaj się chwile i pomyśl, jak wiele sukcesów Ciebie spotkało... Do czego juz doszlaś, co się Tobie udało...
Miej szacunek do siebie i pokochaj siebie. Mów tak, jak jest, nie ubliżaj, ale tez sie nie wywyższaj, spójrz na siebie obiektywnie. 
Ciesz się z tego, jaka jestes - wyjątkowa, niepowtarzalna, jedyna w swoim rodzaju pracuj nad własnymi celami i nagradzaj się za czynione postępy, niech to bedzie formą motywacji, ale też sprawienia sobie przyjemności. Wytrwale dąż do realizacji planów, bądź kobietą sukcesu, uwierz w siebie, bo ja już w Ciebie uwierzyłam Emotikon smile  do dzieła!




Gorszy dzień? Włącz muzykę i zrób trening. Rozładuj złe napięcie... Aktywność fizyczna przyczynia się do wytwarzania endorfin, które odpowiadają za nasze samopoczucie. Sama wielokrotnie doświadczyłam tego, ze gdy ćwiczę, wprawiam sie w znacznie lepszy nastrój. Gdy zaczęłam robić to regularnie, rzadziej spotykały mnie kryzysy emocjonalne. 
Ćwicz przy ulubionych utworach muzycznych - da to Tobie jeszcze więcej powera.
Dlatego gdy masz gorszy dzień, nie zastawiaj się kiepskim nastrojem, trening zapewni, ze poczujesz się nieco lepiej i na jakis czas oderwie Cie od problemów





Weekend - masz dziś dla siebie więcej czasu? Wykorzystaj go! Przeczytaj książkę, obejrzyj film, wyjdź na spacer, spotkaj się z przyjaciółką...
Dogadzaj sobie w dni, w które więcej uwagi skupia się na Tobie. Nie przesadzaj jednak z dogadaniem sobie w jedzeniu. Czasami mozesz sobie pozwolić na odstępstwa od diety, chyba każdy lubi czasem zjeść jakaś słodycz, czy cokolwiek, co nie do konca jest zdrowe... Nie ma w tym nic złego. Znajdź jednak umiar. Jeden kawałek ciasta... Jedna porcja makaronu z sosem śmietankowym... Dwie tabliczki czekolady...
Nie pozwól, by weekend zniszczył cały tydzień pracy nad swoją figurą. Wybieraj świadomie i mądrze. 





Z tą pozytywną myślą zakończ swój dzisiejszy dzień Emotikon smile rób to, co kochasz i bądź szczęśliwa. Jutro czeka Cię kilkadziesiąt powodów do uśmiechu i kilka powodów do dumy. Nie wiem jak Ty, ale ja zawsze czekam niecierpliwie na to, co przyniesie kolejny dzień... Czerpię z życia maksymalnie dużo, a szanse, jakie mi daje staram się łapać garściami... Emotikon smile




Wspominając pewną rozmowę, jaką miałam okazję wczoraj odbyć, chciałabym się z Tobą podzielić pewną myślą na zakończenie dnia...
Nigdy nie mów "chciałabym", zacznij mówić "chcę"!

Z tą myślą skończ ten dzień i zacznij kolejny Emotikon smile jesteś cudem, jesteś niepowtarzalna, pamiętaj! 




Po większą dawkę motywacji zapraszam Cię na moją stronę: https://www.facebook.com/FitStyleKasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz